توزیع ۵۰ بسته فرهنگی در راستای اجرای طرح مطالعاتی رمضان 
توزیع ۵۰ بسته فرهنگی در راستای اجرای طرح مطالعاتی رمضان 

توزیع ۵۰ بسته فرهنگی در راستای اجرای طرح مطالعاتی رمضان 

صمدالله سعیدی گفت:یکی از برنامه های کانون، اجرای طرح مطالعاتی رمضان است که در همین راستا ۵۰ بسته فرهنگی هر یک شامل ۸ جلد کتاب در مورد رمضان در بین مربیان قرآنی و نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1049610 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های کانون صدیقه اطهر در ماه مبارک رمضان، گفت: تداوم طرح شنبه های کتاب یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در این ماه مبارک است و از آنجایی که در آستانه سالروز شهادت شهید مطهری قرار داریم بنابراین ۲ کتاب مسئله حجاب و داستان راستان تالیف این شهید بزرگوار را در قالب این طرح معرفی کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون، اجرای طرح مطالعاتی رمضان است که در همین راستا ۵۰ بسته فرهنگی هر یک شامل ۸ جلد کتاب در مورد رمضان در بین مربیان قرآنی و نیازمندان توزیع شد.


وی تاکید کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در بین اقشار محروم و بی بضاعت اجرا شد.

 

سعیدی بیان کرد: روزانه طرح جزء خوانی قرآن کریم همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با محوریت امام جماعت مسجد در حال برگزاری است.



مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت ادامه داد: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم، قرائت ادعیه و قرائت زیارت نامه حضرت زهرا (س) از برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان است.


وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این ماه مبارک برگزاری دوره آموزش احکام است که به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.


سعیدی با اشاره به اطعام و افطار روزه داران، اضافه کرد: روزانه نیز مابین اقامه نماز مغرب و عشاء افطاری ساده در بین نمازگزاران روزه دار توزیع می شود و علاوه بر این نیز قصد داریم با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم، در لیالی قدر افطاری گرم توزیع کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت اظهار کرد: در تداوم رزمایش مواسات و همدلی تعداد ۳۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش بیش از ۵۵۰ هزار تومان تهیه شده و در آستانه ماه مبارک رمضان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شدند و همچنین در نظر داریم ۳۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش بیش از ۴۵۰ هزار تومان را در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز در راستای رزمایش مواسات و همدلی بسته های گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


سعیدی افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون در راستای دستگیری از نیازمندان و ذیل طرح مواسات و همدلی، توزیع ۳۷ بسته لباس هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و نیز توزیع کفش است که با همت بچه های مسجد در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در خاتمه عنوان کرد: طرح هدایای پایانی ماه مبارک رمضان یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده است و در همین راستا قصد داریم با جمع آوری فطریه و زکات به خانواده های نیازمند کمک کنیم.

پایان پیام/ 586